دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





برو برو!!

دوباره پشت پنجره... هجوم بغض حنجره... دوباره نامه های تو... تروخدا...برو ! برو ! برای تو نوشته ام... و با غمی سرشته ام... جواب نامه های تو... تروخدا...برو ! برو ! و اشک بیصدای من... و عشق تو به پای من... نگاه من ، نگاه تو... تروخدا...برو ! برو ! و شاخه های زرد غم... کنار من به پیچ و خم... هوای بوسه های تو... تروخدا...برو ! برو ! ستاره های آرزو... دوباره گرم گفتگو... صدای من ، صدای تو... تروخدا...برو ! برو ! دوباره بوی نسترن... و ساعت حزین من... و دست آشنای تو... تروخدا...برو ! برو ! و پیچک شکسته ام... و سایه های خسته ام... سکوت من ، سکوت تو... تروخدا...برو ! برو ! و آسمان ِ راز من... و آخرین نیاز من ... دوباره ردّ پای تو... تروخدا...برو ! برو ! به اشک من نظر نکن... نگاه ِ پشت سر نکن... که مُردم از فراق تو... تروخدا...برو ! برو ! دوباره نه ! به من نگو! از این مسیر روبه رو ... دیر نشده برای تو... تروخدا...برو ! برو !


 

‎ کاش می شد کاش می شد برهم از خوابت رستن از تو مرگ است من به دنبال توام تا سحر چشم به راه می مانم نکند مهتاب بخوابد امشب کاش می شد برهم از خوابت خواب تو دره وهم آلود سکوتی است که در آن قلب سردم می پوسد و همه هستی من از بد این حادثه ها من به دنبال توام تا سحر چشم به راه می مانم و سراغت را از تن هر واهه ای از این امشب می گیرم وتو را همچون یک ریشه ی داغ ای که سیراب از این بد درد عطش می جویم آه ناگزیرم که تو را در پس هر شعر بخوانم و بخوانم«درمان!» شعر من بیمار است کاش می شد برهم از خوابت

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت14:38---25 تير 1391
خیلی زیبا بود دستت درد نکنه
کاش اسم نویسنده هاش رو هم مینوشتی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 11:27 | |